• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Віртуальний методичний кабінет

Результат пошуку зображень за запитом "методична робота"

Районний семінар учителів математики та інформатики

Методична студія учителів художньо-естетичного циклу

Майстер-клас учителя початкових класів Прилуцької І.В.

Майстер-клас учителя української мови та літератури Богодухової Н.В.

Майстер-клас учителя математики Бесараб Н.М.

Семінар заступників директорів шкіл з НВР

Методичні бюлетені

Методичний марафон

Богодухова Н.В. учитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, старший учитель
Софія Русова зазначала: «Чим глибша прірва між різними типами знань, потрібними для життя, і тими, що подаються школою, тим менший вплив школи на майбутнє життя учнів». Учитель має формувати людину, здатну успішно задовольнити індивідуальні й соціальні потреби, активно діяти і виконувати поставлені завдання. Актуальність даного питання зумовила вибір мною теми дослідження «Компетентнісно зорієнтовані завдання на уроках української мови та літератури». детальніше...
Педашевська А.П. учитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії
Дедалі більш актуальним в освітньому процесі стає використання в навчанні прийомів і методів, які допомагають формувати вміння самостійно здобувати нові знання, збирати необхідну інформацію, висувати гіпотези, робити висновки. Цю проблему в початковій школі можна вирішити через використання новітніх технологій, зокрема через організацію проектної діяльності. Актуальність даного питання зумовила вибір мною теми дослідження: «Проектна технологія як метод створення інноваційно-розвивального середовища в початковій школі» детальніше...
Прилуцька І.В. учитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії
У дитячі роки гра є основним видом діяльності. Саме в іграх розпочинається невимушене спілкування дитини з колективом класу, взаєморозуміння між учителем і учнем. У процесі гри в дітей виробляються звички зосереджуватися, працювати вдумливо, самостійно, розвивається увага, пам'ять, жадоба до знань. Впроваджуючи в практику ігрові технології, я переконалася, що гра не тільки сприяє створенню необхідної атмосфери для занять, а й знімає внутрішню скутість, сприяє соціалізації дітей, виховує в них почуття толерантності, розвиває навички спілкування та регуляції спільної діяльності. детальніше...
Салатов О.Л. учитель зарубіжної літератури, спеціаліст І категорії
Сучасна система освіти повинна бути побудована таким чином, щоб учні мали змогу через активне спілкування розвивати навички мислення та аналізу, вміння співставляти різні точки зору, різні позиції, формулювати і аргументувати власну точку зору, спираючись на знання фактів, законів, закономірностей науки, на власне спостереження, свій та чужий досвід. Актуальність даного питання зумовила вибір мною теми дослідження: «Розвиток критичного мислення засобами новітніх технологій на уроках зарубіжної літератури» детальніше...
Ткаченко О. О. учитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії
Формування мовленнєвої компетентності учнів – одне з основних завдань учителя початкових класів як громадянина і патріота України. Переступаючи поріг першого класу, діти володіють розмовно- побутовою мовою, їх лексичний словничок переважно бідний. Невміння зв’язно висловлювати свої думки, неправильна вимова слів, помилки в усному та писемному мовленні створюють дискомфорт у процесі спілкування з дорослими та однолітками, не дають учневі можливості в повній мірі розкрити свої здібності і задатки, проявити себе як особистість. детальніше...
Туров Г.І. учитель фізики, астрономії, інформатики, спеціаліст вищої категорії
Сучасний світ – це світ науково-технічного прогресу, який вимагає від сучасної молоді вміння користуватись комп’ютерною технікою, володіти інформаційними технологіями і застосовувати їх у різних сферах життєдіяльності. Стрімкий розвиток інформаційного простору, техніки визначає освітні вимоги до курсу фізики та астрономії основної школи – це формування наукового світогляду і критичного мислення учнів, вироблення вмінь застосовувати набуті знання для безпечного життя у сучасному високотехнологічному суспільстві і цивілізованій взаємодії з природним середовищем. детальніше...
Федоренко О.В. учитель математики, спеціаліст вищої категорії
Актуальним є твердження американського мислителя Джона Дьюї, що фундаментальна мета сучасної освіти полягає не просто в наданні інформації учням, а в тому, щоб розвивати критичний спосіб мислення, оскільки сучасна освіта повинна забезпечувати той спосіб мислення, що дає змогу оцінювати нові обставини та формувати стратегію подолання проблем, які можуть виникнути. детальніше...
Кiлькiсть переглядiв: 430

Коментарi